Urmareste-ma si aici

miercuri, 1 septembrie 2010

Informeaza-te!

Am intrat azi pentru prima data pe site-ul celor de la ANCOM. Initial pentru a cauta niste informatii pentru tatal meu, dupa care am gasit un banner in partea stanga a site-ului (banner pe care l-am pus in stanga paginii) care mi-a atras atentia.

Cei de la ANCOM au o campanie de informare a utilizatorilor de servicii de telefonie fixa (si spun eu ca nu numai lor li se adreseaza). Prin intermediul acestei campanii ANCOM informeaza utilizatorii ce detalii trebuie sa cunoasca inainte de a semna un contract cu un operator de telefonie fixa, informatii pe care le puteti gasi mai jos:

"Inainte de a semna contractul:

  • La punctele de vanzare ale oricarui furnizor trebuie sa ti se spuna - si, la cerere, sa ti se dea in format tiparit sau electronic - trei informatii importante: planul tarifar, tarifele si durata minima a contractului.
  • Nu esti obligat sa semnezi contractul pe loc! Poti solicita si obtine gratuit, inainte de semna, o copie a Contractului-cadru si a Conditiilor generale de furnizare a serviciului.
  • Poti sa iei aceste documente acasa, sa te consulti cu apropiatii, sau chiar cu un avocat si abia apoi sa decizi daca vei semna. Nu-l poti obliga pe operator sa modifice contractul, dar poti alege alt operator care iti ofera conditii mai bune.
  • La fel si inainte de cumpararea cartelei preplatite, cand poti sa ceri si sa primesti gratuit Conditiile generale de furnizare a serviciului.
La semnarea contractului:
  • Operatorul trebuie sa-ti ofere un exemplar tiparit al Procedurii de solutionare a reclamatiilor. "    (sursa: http://www.ancom.org.ro/)
Pe respectivul site se regasesc mult mai multe informatii cu detalii despre fiecare aspect in parte, trebuie doar sa ai putina rabdare si sa le parcurgi. Asadar surse de informatii exista, dar prea putini le si folosesc cu adevarat (ma refer aici la persoanele pe care le-am vazut din ce in ce mai revoltate in ultimul timp pentru ca nu isi pot rezilia abonamentele cu diferiti operatori sau ca s-au facut unele modificari sau ca au nu stiu cat de plata - aceste nemultumiri apar in mare parte datorita faptului ca nu ne cunoastem drepturile si indatoririle ca si utilizatori).

Niciun comentariu: