Urmareste-ma si aici

joi, 2 septembrie 2010

Nou din UK

Am vazut zilele trecute pe unul din blog-urile pe care le citesc zilnic ca englezii au scos o "bomba" in ceea ce priveste telefonia, si anume telefonia HD. Am ramas uimita, chiar nu am asteptam sa iasa asa ceva pe piata, tinand cont ca nu a trecut foarte mult timp dupa boom-ul televiziunii HD (care la noi este in faza de lansare, pot spune).

Asa ca am mai dat un search si am gasit pe blogul lui piticu faptul ca noua telefonie a fost testata in Moldova (da! in Moldova, probabil cei de la Orange s-au gandit ca mai bine folosesc drept cobai persoanele dintr-o tara mai putin dezvoltata si dupa se duc si fac valuri cu noua tehnologie in tarile cu putere economica).

Noutatea pe care o aduce acest tip de telefonie este data de claritatea sunetului si estomparea zgomotului de fundal. In momentul de fata doar doua tipuri de telefoane suporta noua tehnologie: Nokia E5 si Samsung Omnia Pro 5230, dar mai mult ca sigur din ce in ce mai  multi producatori vor avea in vedere si aceasta optiune. Ca sa iti poti da seama de diferenta poti compara sunetul muzicii unui post de radio a carui frecventa iti joaca feste cu claritatea sunetului muzicii de pe un CD. Conform declaratiilor celor de la Orange UK noutatea adusa de ei pe piata reprezinta cel mai mare progres din ultimii 20 de ani in ceea ce priveste telefonia fixa.

Asadar cei de la Orange au introdus un nou concept pe piata, care sper eu, sa ajunga cat mai repede si pe plaiuri mioritice si in felul acesta sa se impuna un nou standard in acest sens.

Niciun comentariu: