Urmareste-ma si aici

marți, 14 septembrie 2010

Ce spuneti daca... ?

Ce spuneti daca va zic ca azi e marti? Si ca am avut parte de cele 3 ceasuri rele pe care le avem in fiecare zi de marti din fiecare saptamana, din fiecare luna, din fiecare an, din fiecare deceniu si asa mai departe?

Azi am avut o zi de marti asa cum se cere..cu cele 3 ceasuri pline de evenimente neplacute, asa ca m-am gandit sa impartasesc "necazul" meu (bine ca nu a fost si 13 ca sa fie tacamul complet). M-am ajutat de prietenul meu (tata Google) si am gasit niste lucruri interesante despre zilele de marti si nu numai. Se pare ca ziua de marti este cosiderata alaturi de cea de sambata fiind fericita purtatoare a 3 ceasuri rele. Nu este nimic magic la mijloc, ci totul provine de la o regula folosita in astrologia orara. In acest domeniu ceasul este sub semnul planetelor, fiecare zi fiind guvernata de catre o planeta, iar ziua de marti si cea de sambata sunt guvernate de Marte, respectiv Saturn considerate de astrologi planete malefice.

Britanicii (ca niste cercetatori adevarati ce sunt) vor cu orice pret sa dovedeasca acest lucru, iar meteorologii lor au descoperit ca martea este cea mai ploioasa zi din saptamana (studiul care dovedeste acest lucru a fost realizat pentru Festivalul Stiintei din Manchester).

Asa ca ce ne mai invartim in jurul cozii..martea este o zi nefasta atat pentru supertitiosi, cat si pentru ceilalti (eu fac parte sigur din categoria "ceilalti", dar ziua pe care am avut-o azi m-a facut sa ma gandesc de doua ori daca sunt adevarate unele superstitii sau nu). Voi ce spuneti? Cum sunt zilele voastre de marti?

Niciun comentariu: