Urmareste-ma si aici

duminică, 5 septembrie 2010

Strategie sau respect?

Am vazut pe cnn.com ca cei de la Toshiba au anuntat ca vor retrage aproximativ 41 000 de laptop-uri vandute, datorita defectiunilor de supraincalzire pe care unii utilizatori le-au sesizat, unele ducand chiar la usoare arsuri pe care clientii le-au avut.

Modelele in cauza sunt Satellite T135, Satellite T135D and Satellite ProT130. Marea majoritate a acestor modele au fost vandute in US, dar daca cumva ati achizitionat vreunul de pe acolo aveti grija sa nu fiti printre norocosii castigatori ai unei arsuri.

Ce mi s-a parut mie interesant la aceasta stire este faptul ca cei de la Toshiba si-au asumat greseala si au inceput sa o repare inainte de a izbucni un conflict mai mare..intr-un fel au incercat sa previna, nu sa trateze, asa cum ar trebui sa procedeze orice companie, indiferent de cifra de afaceri sau de numarul de clienti.

Imi vine acum in minte povestea cu cei de la Danone, de acum cativa ani, cand au avut probleme cu iaurtul cu fructe pe care il comercializau. PR-ul lor nu a incercat sa previna intregul scandal, ci l-a tratat dupa ce au fost date publicitatii mai multe cazuri si lumea incepuse sa fie sceptica cu privire la produsele lor (in zilele acelea concurenta a fost cea mai fericita).

Ar fi frumos daca am avea parte de cat mai multe cazuri in care producatorii ar fi corecti cu clientii si si-ar asuma greselile si nu ar merge pe varianta "sa vedem daca isi dau seama". Voi ce credeti? Care strategie e mai buna si care v-ar face pe voi, ca si clienti, sa va simtiti respectati?

Niciun comentariu: