Urmareste-ma si aici

miercuri, 15 septembrie 2010

Ma bate tehnologia!

Am vazut azi pe un site IT pentru prima data un laptop dual-screen (imaginea din stanga va spune ce au vazut ochii mei pe acel site). Marca prezentata acolo era Asus, dar dupa o cautare am vazut ca si MSI si Microsoft au ceva de genul asta in portofoliu. Sincera sa fiu nu ma asteptam sa mai treaca foarte mult timp pana sa se intample asta tinand cont ca telefoanele cu touch-screen nu mai sunt o noutate de mult pentru unii dintre noi, dar totusi nu ma asteptam sa vedem in Romania minunea atat de repede.

Sincera sa fiu abia astept sa pot sa tastez un exponat, asadar mai astept vreo 2 ani sa il gasesc si prin magazine sau showroom-uri. Sunt foarte curioasa cum functioneaza tastatura touch screen...ca la telefoane mai ai unele probleme din cand in cand, dar una este sa tastezi un mesaj alta sa scrii... eu, personal, inca nu am reusit sa ma despart de butoane (si nu cred ca voi reusi prea curand :D ).

Niciun comentariu: