Urmareste-ma si aici

miercuri, 22 septembrie 2010

Letters to God

 Am primit azi de la un coleg de birou un mail cu cateva scrisori amuzante scrise de copii pentru Dumnezeu (fiecare pentru al lui). M-am gandit ca tot e miercuri si ca sa trecem mai usor peste hopul saptamanii (cel putin pentru mine asta este -  starea dintre inceput si final :D ) am zis sa va binedispun putin. Le-am ales pe cele care mi s-au parut cele mai interesante si mai amuzante:

Scrisoarea Numarul 1 

Scrisoarea Numarul 2
Scrisoarea Numarul 3

Scrisoarea Numarul 4

Scrisoarea Numarul 5
 
Scrisoarea Numarul 6

Scrisoarea Numarul 7

Scrisoarea Numarul 8

Voua care va place cel mai mult?

2 comentarii:

Buimacitu' spunea...

Supeeeeerrrr tareeeeeee.
Posteaza mai multe chestii d-astea :D

Oceana spunea...

Toate scrisorile sunt geniale! Mie cel mai mult mi-au placut scrisoarea 1 si scrisoarea 3 :))