Urmareste-ma si aici

sâmbătă, 21 august 2010

Stare de weekend...

Cred ca incep sa urasc weekend-urile... mai ales cele in care nu ai ce face... Pe net nu se intampla nimic interesant, la TV nici nu mai vorbesc (inafara de Discovery si alte programe care au in grila documentare in rest nu ai la ce sa te uiti - sau poate am eu un pachet prea mic de programe TV)...

Si mai e si caldura asta care te imbie sa lenevesti si sa nu vrei sa faci nimic. Nici o carte nu am chef sa deschid... Asadar trebuie sa schimb ceva in ceea ce priveste acest aspect. Trebuie sa incep sa imi planific weekend-urile si sa fac unele activitati interesante, altfel neuronii mei vor deceda pe rand (si asa nu stiu cati mai sunt in viata de la ultima recesiune).

M-am hotarat! Maine trebuie sa ma duc sa vizitez Mica Riviera din micul Paris, terasele de pe malul Dambovitei (ca tot am vazut un reportaj despre ele aseara la TV). Sa vedem ce au dorit domnii sa schimbe la acest mirific Bucuresti si cum merge treaba pe acolo. Chiar m-au facut curioasa.. Si mai ales acum la sfarsit de sezon - ce sa zic le-a luat ceva ca sa ia aceasta decizie.

Iar de luni trebuie sa imi planific urmatorul weekend. Trebuie sa schimbam ceva, nu?

Niciun comentariu: