Urmareste-ma si aici

vineri, 20 august 2010

I'm BACK :)

Dupa o binemeritata vacanta am revenit in forta cu idei si informatii noi :D.

Nu am de gand sa vorbesc pe blogul meu despre ceea ce s-a intamplat zilele trecute la maternitatea Giulesti, chiar daca acest lucru intra in mod cert la "schimba-ceva", deoarece consider subiectul mult prea sensibil si tinand cont de faptul ca au fost implicati si copiii in incident cu atat mai mult nu doresc sa fac din asta o tema de dezbatere aici.

Asadar prefer sa raman la prietenii nostrii furnizorii de servicii, de produse si nu numai si sa scoatem idei noi si frumoase pe marginea acestui subiect.

Citeam zilele trecute pe un forum un lucru care mi-a demonstrat inca o data ca Romania nu va avansa in vecii vecilor. Este vorba despre trecerea de la televiziunea analogica la cea digitala. Initial termenul limita de trecere de la un tip de televiziune la altul era ianuarie 2012, dar mai marii nostrii au stat ei si au analizat situatia si s-au gandit ca este prea devreme, de ce sa nu urmam noi exemplul vecinilor nostri bulgari si sa marim termenul pana in 2015? Ca de..daca facem un pas sa il facem impreuna, de ce sa fie Romania mai cu mot.

Motivul invocat de alesii nostrii a fost urmatorul: scutirea cetatenilor de a achizitiona aparate sau echipamente noi intr-o perioada economica dificila (sursa: curierulnational.ro). Asadar sa nu mai zicem ca cei din Guvern nu se gandesc la binele nostru, al maselor...

Sincera sa fiu imi provoaca greata. Ar fi trebuit sa se gandeasca la perioada economica dificila prin care trecem in momentul in care au luat alte hotarari.

Niciun comentariu: